Lancia Delta HF Integrale r.SS

Auto on muutettu rallisprint-käyttöön SS-luokan sääntöjen mukaisesti

kuva_036.jpg


Moottori:


Fiat-Lancia DOHC 16V 2000cc.

Puristussuhde 9,5:1

Männät; C.P.S, kiertokanget H-profil,

Moottorin ohjaus: Hestec

Ahdin: TIL-Racing (45mm imuilman kuristimella)

Teho: 385 hv

Vääntö: 535Nm

 

moottori.png

 

Kytkin: 4-lapainen sintteri Sasch-kilpa asetelmalla.

Voimansiirto: SSF-pyörän synkronoitu vaihteisto,Abarth Gr.A-etulukko.

Alusta: Iskunvaimentimet edessä ja takana: Bilstein, by Kittelä.

Jarrut:Etujarrut alkuperäiskokoiset,paremmilla levyillä ja kisapaloilla.Takajarrut Lancia Prisman etujarrut kisapaloilla.

Paino: 1230kg